Kontakt & vanliga frågor

Denna kontaktsida gäller för vår webbshop. För kontakt och information för Skyltstället Sverige AB eller våra lokalkontor hänvisar vi till Kontakta oss.

Leverans

Hur lång leveranstid har ni?

Vi trycker och skickar varorna inom 1-2 arbetsdagar, därefter är leveranstiden 2-4 dagar. Finns avvikelser i filerna så kontaktar vi dig som kund och skickar ordern när vi fått det som vi behöver.

Jag har inte fått mina varor

Varubrev/Ombud/Paketbox:
Du kan spåra ditt paket genom att klicka på spårningslänken i mailet som kommer efter att vi skickat din order.

Brev:
Numera delar PostNord bara ut brev varannan dag, du kan se vilka dagar på denna länk.

Har ditt brev inte kommit fram efter en vecka efter att vi skickat det så bör du kontakta oss.

Här hittar du våran fraktpolicy i helhet

Har ni expressfrakt?

I nuläget erbjuder vi inte expressfrakt då majoriteten av våra produkter kommer fram redan inom 1-3 dagar.

80% av ordrar som skickas som varubrev kommer fram dagen efter.

Övriga frågor

Min design syns inte i kassan eller i bekräftelsen

Bilden som visas i kassan och orderbekräftelsen är alltid den generella produktbilden, alltså vår mallbild. Din design har däremot kommit med precis som den ska. Du kan se din design när den ligger i din varukorg, innan du går till kassan.

Min akrylskylt är repig och har siffror på foten

För att skydda skylten under transport så sitter en skyddsplast på framsidan, dra av den så blir resultatet genast bättre.

Jag kan inte skanna låt-koden

För att skanna koden gå in Spotify-appen, välj sök-ikonen, och klicka sedan på kamera-ikonen.

Jag vill reklamera min beställning

Vill du av någon anledning reklamera din beställning så läs i genom vad som gäller för enligt våran policy först.

Här hittar du vår återbetalningspolicy i helhet.

Kontakta oss

Har du frågor om våra produkter? Skicka ett mail till shop@skyltstallet.se eller använd kontaktformuläret nedan så svarar vi så fort vi kan!

Kontaktformulär